spring breakers


Kommit hem från jobbet och är svintrött! Förstår inte hur jag kan vara så trött? Har varit trött ända sen igår och jag blir inte pigg. Kanske är ovan att börja jobba?
De jag gör på jobbet är jätte chill. Leker med barnen, käkar, spelar spel, bakar och återigen leker. Det är som om man blivit barn på nytt igen, haha. Längtat efter att få åka till fritids och bara va. Blir ju inte riktigt samma sak nu som när man var liten. Men det är ett väldigt skönt jobb som inte kräver så mycket, passar mig i handseken ♥
Så nu när det är dåligt väder ute och jag är skittrött ska jag sätta på en film, den efterlängtade spring breakers får det bli. Har även laddat ner filmen milf som jag ska se senare kanske.

bild från kusten sen förra året
 


Kommentarer
Julia

Jobbar du på fritids eller dagis??:)

2013-07-30 / 19:52:04
Hanna

Ååå jag skulle vilja se den filmen! Har sett trailen...

2013-08-04 / 16:59:57

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback