Vackra tjejer.


Igår var jag med Lotta på stan. Var så skönt att träffa henne igen. Var så jävla längesen nu! Så vi tog en fika och pratade igenom allt som vi missat under den tiden.
På kvällen åkte jag och grillade med pappa, han hade även massa gäster. Sen blev jag hämtad av Robin så vi åkte runt lite och träffade lite folk. Lite senare på natten träffade jag äntligen Ellinor. Vi åkte hem till henne och myste och tittade på film. Ni ska träffa den tjejen när hon är lite berusad, haha herregud. Finns nog ingen gladare och sötare tjej då, haha.

Idag har också varit en bra dag, brukar bara ha sådana dagar nu för tiden. Jag varit med Ellinor och Robin hela dagen. Vi har käkat, bakat, spelat spel och bara umgåtts. Sedan kom även Erik så de var också kul.

Nu ska jag bege mig mot duschen och ta ut min hårinpackning. Imorgon börjar sommarjobbet och jag är väldigt spänd på det. Ska bli ganska kul faktiskt! Så jag berättar mer om det imorgon, puss på er❤

en liten bild från åhlens...



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback