VeckoRevyn


Hade en sjukt bra dag på jobbet idag. För er som inte vet så jobbar jag på ett fritids, var en tjej som frågade det. Åkte med alla barnen till ett museum och gick där hela förmiddagen. Vi käkade även glass och hade det allmänt mysigt. När vi kom hem igen så målade vi med lite vattenfärg och spelade yatzi. Kan säga att timmarna går väldigt fort på jobbet!
 
Nån mer än bara jag som tycker VeckoRevyn blivit sämre? Förr var tidningen mindre och hade knappt någon reklam. Men nu består mestadels av tidiningen med reklam, exakt som solo, fast solo är ännu värre med reklam dock. Sedan tycker jag inte att VeckoRevyn skriver så roliga saker längre. Eller inte i denna tidningen iallafall. Det fanns inget som fångade mig riktigt. Men det är ändå mysigt att ha något att prenumerera på och få ner en tidning lite då och då, man får ju något att bläddra i. Så jag längtar redan efter nästa nummer med dom älskade horoskopen. Seriöst, det är det bästa i hela tidningen. Tror nästan helt fulländat på det♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback