cXWORk


Idag har jag haft en väldigt bra och lugn dag. Jag gick till farmor på förmiddagen i regnet, tror ni jag blev blöt eller blöt? Jag blev dyngsur!
Sedan på eftermiddagen åkte jag in till stan för att fika med Fanny. Har inte träffat den tjejen sen skolan tog slut. Så det var jätte kul att få träffa henne igen och prata om massa ❤
Efter det åkte jag på ett träningspass som jag ska fortsätta med, CXWORK. Det är ett mag och rygg pass som är i 30 minuter bara. Det kändes riktigt skönt och bra. Detta ska jag verkligen hålla igång med! Känner mig hur taggad som helst och jag kommer ha go träningsvärk imorgon. Nu ska jag se på andra avenyn och bara fortsätta mysa. Puss!



Kommentarer
fanny

mysigt att träffas, behövligt!! puss

2013-06-27 / 20:08:36
Natalie Salazar

mums :D

2013-07-10 / 08:35:22
URL: http://natalies.se/
Rebecca

Nä men mums, hur gott ser inte detta ut?!

2013-07-14 / 08:45:03
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback