jag är tillbaka!!!


Nu är jag äntligen tilbaka och ska börja blogga normalt igen. Jag har haft så otroligt mycket i skolan på sista tiden så jag har inte orkat tänka på något annat för ett tag. Men nu ä jag äntligen tillbaka med nya krafter! Jag har uppkörning till körkortet nästa vecka så det är inte helt över med pluggandet än, lite kvar!

Undertiden jag varit "borta" så har jag gjort två nya videos. Ni som följer mig på youtube har redan sett dessa två. Men ni som inte gör det, här får ni dom. Den första videon "SPLAY...." la jag upp igår så den är lite ny i vilket fall! Haulen la jag upp för några veckor sedan.
 
 


Kommentarer
elina o

Hej jag skulle bara säga att jag önskar dig en riktig bra midsommar och hoppas att du får det gött väder i Värmland kram Elina
Och jag älskar din blogg youTube kanal glad midsommar <3<3

2013-06-19 / 21:56:23

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback