jordgubbar


Denna dag har varit väldigt fin! Vädret har varit på topp exakt hela dagen, inte ett moln på himlen. Började skolan vid 10 tiden, sedan fick vi ett hål på ca 3 timmar. Under tiden åkte jag och några killkompisar hem till en kompis och solade lite. Efter skolan gick jag med Amanda och Emelie för att se på de som skulle gå balen på kvällen. Tyvärr kom vi dit lite för tidigt och vi orkade inte stanna kvar så vi fick knappt se några bal... (asså vad heter det? bal medlemmar? balpar? haha ingen aning, kommer inte på ordet). Så jag stack och gymmade lite efter istället. Sedan när jag kom hem har jag bara pluggat till körkortet, gjort massa tester på datorn och även varit ute och kört. Vi får se hur det kommer gå med de jävla körkortet. Jag är ju i vilket fall motiverad vilket jag är väldigt imponerad av!
Nu ska jag ta och sova, nattinatti♥
 
årets första jordgubbar med mjölk och socker..
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback