Kuggad


Tänkte bara säga det till er som är lite nyfikna. Jag blev tyvärr kuggad på uppkörningen igår. Jag blev verkligen hur ledsen som helst. Visst, det gör mig inget att jag måste göra om uppkörningen. De jobbiga är att det inte finns någon uppkörningstid inom 2 månader i hela värmland. Jag gjorde teorin 19juni och då måste uppkörningen vara gjord inom 2 månader, annars måste man göra om själva teoriprovet. Så det är vad jag säkert kommer få göra. Jag kommer få göra om jävla teoriprovet om jag inte får någon tid. Måste kolla varje dag nu om det är någon som avbokar sin tid. Snälla gud, jag vill verkligen inte behöva göra om teorin också! Man kan ju alltid åka till typ udevalla eller något, men det är ju typ 200 mil dit eller något(ingen aning va långt det är men typ 4 timmar iaf) och då kan jag ju inte själva vägen där, FAAAAAAN!!!!!!!!!!!!
 


Kommentarer
Euliin

KOM TILL UDDEVALLA, JAG BOR DÄR!
Annars är jag ledsen för din skulle, inte kul att bli kuggad. Lycka till nästa gång! ♡

2013-06-21 / 16:36:12
Lisa

Var precis samma för mig. Så du är inte ensam. Håller tummarna att du får en tid! Kram!

2013-06-23 / 14:41:07

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback