regn


Stackars alla som tar studenten idag. De regnar som faan ute, fy asså. Hoppas verkligen inte att det kommer regna såhär mycket på min student. Och med min tur kommer det nog regna ännu mer ska ni se, haha.
Idag ska jag åka in till skolan och se på alla kompisar som springer ut från skolan för sista gången. Kommer sakna dom så mycket! Skolan kommer inte bli samma sak igen, inte lika rolig. Man kommer aldrig ha den Max som sitter i korridoren och kläcker roliga komentarer, man kommer aldrig ha den Emil som sitter och lyssnar på house musik 24/7 och man kommer aldrig ha den Ellinor som man kan snacka allt med och som man kan höra av sig till om man inte har någon lunch-kompis. Usch säger jag bara, jag vill verkligen inte att dom ska sluta!
Efter jag varit på skolan går jag vidare till Ellinor för att fira henne. Så bilder kommer väll i kväll skulle jag kunna tro♥
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej Emilia !
Jag vet inte om du redan gjort en sminkvideo då du visar hur du lägger din skugga du har den formen som liksom går lite snett upp mot ögonbrynet, det är så sjukt snyggt och skulle bara vilja veta hur du lägger den. Ifall du har gjort en sånn video redan kan du väl länka den som svar på min kommentar, kram :) <3

2013-06-13 / 17:41:20

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback