Stockholm


Har haft två jätte bra dagar i Stockholm. Vi åkte tidigare fredags och kom hem sent på lördagskvällen. I fredags träffade jag min kompis Linnea som inte jag träffat på 5 år, helt sjukt! Hon hade även sin värdsyster där. Linnea har bott i USA ett år som utbytesstudent och då bodde hon hos denna tjejen. (Linnea är tjejen till vänster). Så nu bor Lauren som hon hette hos Linnea för att se hur hon har det här i Sverige och så.
På kvällen åkte jag och Philip till hotellet, vi åkte och käka, chilla och bada jacuzzi.
På lördagen(igår) så åkte Philip iväg för att spela golf och jag var kvar på hotellet och myste. Sedan åkte jag in till stan och shoppade lite. Hittade bara 4 grejer!! Är ni förvånade?! Det är iaf jag kan jag säga! Bra ändå att jag inte fick med mig så mycket hem. Sen bar det hemåt igen. Den hemresan kommer jag aldrig glömma faktiskt. Herregud vad jag skratta, hela tiden. Philip blev jätte trött på mig och då skratta jag ännu mer. Var så övertrött så allt var kul, hahah. Kan med korta ord säga att det var en kul liten resa ❤



Kommentarer
Anonym

Vars köpte du ditt jack Daniels linne?:)

2013-06-30 / 18:44:46

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback