Teorin är över!


Så underbart skönt. Jag klarade teori provet till körkortet. Man behövde 52 poäng för att få godkänt och jag fick 56 poäng! Under tiden jag satt och gjorde provet började jag nästan gråta för att det kändes så dåligt. Jag gissade på typ allt och jag var jätte osäker. Och när jag skulle klicka på "avsluta prov" började jag skaka, paniken började komma fram och jag hade nästan gråten i halsen. Tjejen bredvid mig hade precis avslutat sitt prov och hon blev inte godkänd. Och jag kände bara "nej jag vill inte". Men så klickade jag på knappen tillslut och jag fattade inte först. Där stod det"Godkänd" med gröna bokstäver. Jag kunde verkligen inte förstå och jag började typ skratta. Ååååh jag är så jävla glad! De värsta är över nu, bara uppkörningen kvar...



Kommentarer
Linda

Åh Grattis!! Vad roligt!
Jag minns känslan precis när man ska trycka på klar knappen.. Haha

2013-06-20 / 21:10:01

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback