Fika hela dagen


Idag slutade jag redan kl halv 1. Riktigt skönt faktiskt! Hade inställd svenska, eller vi hade "skriv på uppsatsen hemma". Och vet ni vad jag kom på nu? Jo, att jag glömde papperen för att kunna skriva uppsatsen på, asså snälla va trött jag blir! Men iaf, jag fick dock vänta i skolan till ca 15.15 pga att jag skulle fika med min bästis då!
Så jag fick helt enkelt vänta i skolan på henne, eller jag satt inte bara och väntade där. Jag gick lite på stan, och träffade några killar i klassen så jag följde med när de skulle fika, eller ja, en skulle fika iaf. Så där fördröjde jag tiden lite. Men annars satt jag i solen och bara väntade, men det var rätt gött det också!
Här får ni några bilder från förut.



Kommentarer
Lovisa

Det låter som en mysig fredag! Hoppas att du får en riktigt fin helg, kram :)

2013-03-15 / 18:33:25
URL: http://lsmedman.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback