I am alive!


Ja jag lever! Akupunkturen var inte så farlig. Det var värre innan, innan hon stack in dom, då höll jag på att svimma, haha. Men det gick bra! Så nu är jag jätte trött, man kan lätt bli det efter nålarna pga att musklerna slappnar av så.
Hittade ett gammalt collage som jag gjort för ca 2 år sedan på mig, haha. Ni som följt mig från devote kanske känner igen denna bilden? Tror jag hade den som header ett tag eller något. Tänk att man kan förändrats så på ca 2 år(men ni tycker säkert att jag är lik mig, haha). Det jag ser på bilden är en kär liten skit. Kommer ihåg att jag tog dessa bilder innan min kille skulle komma till mig, hahaha..


Kommentarer
Agnes

Hahaha så söt!
Jag har några frågor till dig
Har du någon kille?
Kan håret förstöras om man använder hårinpackning för ofta?
Man ska la ta balsam igen efter att man har tagit hårinpackningen?
Tacksam för svar!;)
Kram<3

2013-03-11 / 19:46:54
Anna

Hej jag älskar din blogg!! Jag följer dig på youtube med!!❤❤

2013-03-12 / 12:46:15
URL: http://AnnaJansmarker.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback