Och där försvann våren


Varför? Varför? Skulle det komma mer snö när den äntligen börjat försvinna. Vafan?! Jag orkar inte ha mer snö. Jag vill ju ha vår! Jag som hade tänkt att börja med Kenza jackan snart, men nehe då. Det går inte nej.

Idag hade vi en liten mässa på skolan då det kom folk och tittade på vårt företag. Var så tråkigt! Visst, det är ju gött att inte ha lektioner. Men ändå! JAG GLÖMDE JU SÄGA ATT VI KOM TVÅA I KATEGORIN BÄSTA UF, SÅ GRYMT!!!
Så idag var jag lite mer uppklädd än vanligt. Med kavaj och grejer ;)
kavaj - hm, linne - hm, jeans - västkusten



Kommentarer
Hanna

Vart bor du? Älskar dina videobloggar!

2013-03-13 / 22:45:14
julia

Hej, sjukt fin blogg! och du är såå vacker!:)
men kan inte du lägga ut en klipp på youtube elr här när du sjunger nån låt?? din röst är ju underbar
snälla :)

2013-03-16 / 09:58:44

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback