Tikei


Skrev gör ett tag sen ett inlägg om tikei saker jag köpt. Jag köpte då prover på 2olika foundations och en matt vit ögonskugga. Då var jag jätte missnöjd! Men nu är jag inte det längre. Jag testade en utav testerna igen och jag gillade den mer då. Färgerna stämde inte på mig. Men jag gillade känslan av att ha den på huden. Det kändes inte som den stängde huden, utan den fick andas lixom. Så det är därför jag vill köpa den igen, på riktigt, för att det kändes som den hjälpte huden.
Så denna gången köpte jag neutral 2 på 9gram för 149kr. Vet inte än om det är rätt färg för mig. Men jag orkar inte köpa massa olika prover hela tiden. För de har nu börjat med frakt så det blir ju dyrt i längden om man ska köpa massa olika tester, även om en tester bara kostar 10kr. Men så jag tog en stor chansning, men jag tror det gick bra, hoppas det!
Sedan fick jag även 2 gratis prov på ögonskuggor. Tror de är väldigt fina! Speciellt den till höger. Man får väldigt mycket produkt i en tester faktiskt.
Sedan ska jag bara nämna det att jag var ju så missnöjd med den vita ögonskuggs testern, för att det stod att den skulle vara matt men jag tyckte inte det. När jag testade den på locket för ett tag sedan så var den faktiskt matt! Den var inte alls så skimmrig som jag tyckte. Så den skuggan var faktiskt ett stort +!



Kommentarer
Lizza

Kan inte du göra en video där du visar ditt smink igen?

2013-03-05 / 20:23:06

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback