tisdag


Usch vad jag hatar tisdagar! Det är min hat dag. Går länge och har allmänt tråkiga lektioner (vilket de flesta är iofs).
Imorgon tror jag blir en chill dag. Vi ska ha som en mässa på skolan så man kommer inte jobba över huvud taget, så jävla nice! Dock ska jag ta akupunktur igen. Även fast att jag vet att det inte var så farligt så får jag panik ändå, haha, är jag jobbig eller är jag jobbig? Det är som min fobi, att spy. Seriöst, det är de värsta som finns i hela världen! När jag mår illa så får jag panik, jag svettas och börjar inbilla mig om att jag ska spy. När jag var liten gick jag en hel dag och inbillade mig att jag skulle spy, men det gjorde jag inte. Och har jag väl spytt, då tycker jag inte att de var så farligt som jag trott. Men det är för att jag inbillar mig att det ska vara värre än vad det är, helt sjukt. Och hur kom jag ens in på detta ämne? haha! Iaf så ska jag ta akupunktur imorgon igen och jag hoppas att det kommer gå bra! Min pappa berättade att min farmor hade gjort akupunktur en gång. Och när hon kom hem och skulle ta av sig sin skjorta, då fick hon typ inte av sig den. De hade då glömt att tagit ur en nål ur ryggen! Herregud vilken panik jag hade fått!!! haha jesus...
Ni får ha det så bra så höres vi ♥
 
har sån stor bildbrist så ni får se en bild på en gammal fotouppgift!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback