Gammalt som nytt


Idag var jag på en liten loppis. Vi skulle till min sommarstuga och då åkte vi förbi en och då tänkte vi att vi kunde gå in där.
Jag hittade 2 helt nya Iphone skal, tycker verkligen dom är hur fina som helst! De är väldigt tunga faktiskt så när man håller i mobilen så är den typ tung, haha. Jag har tidigare sett dom på jula, kommer inte ihåg va de kostade där. Tror de kostade runt 100. Men jag köpte dom för 20kr styck! Så sjukt bra!
Sedan hittade jag två armband. De stora är kanske lite för stort, men jag kan ha det! Tycker det är så fint! Och det kostade 20kr och var helt nytt.
Sedan hittade jag de lite mindre armbandet och jag tyckte det var så gulligt och de kostade 35kr. Sedan när jag kom hem upptäckte jag att det var silver! Fatta om jag blev överlycklig! Älskar äkta silversmycken, jag samlar nämligen på det! Så det var ett riktigt kul och fint fynd :D



Kommentarer
Isabell

Snygga armband!
Kolla gärna in min blogg :)
Kram Isabell♥

2013-05-05 / 15:46:27
URL: http://vicktoriaisabellsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback