Rosa


Målade naglarna i en härlig rosa färg idag. Kände inte för några speciella detaljer. Men något litet extra ville jag ha, så jag målade på med ett glitter nagellack också men bara på ring fingern för att få en liten extra glimt. Det är mycket finare i verkligheten än vad det är på bilden. Vet inte om jag ska ta och måla på glitter på resten av naglarna också, kan verkligen inte bestämma mig. Vad tycker ni? Är det finast som det är nu eller ska jag måla på glittret på de andra naglarna också? :)



Kommentarer
Emmie

Måla på alla naglarna tycker jag skulle bli snyggare! :D

2013-05-05 / 13:16:46
Fredrika

Jag tycker du ska ha som du har nu. Det är supersnyggt!!! Älskar din blogg! Läser den varje dag. Det är liksom " nej jag måste gå in på Ehrencronas blogg" varje rast. Är nog ett lite fan!

2013-05-05 / 20:44:59
URL: http://fredrikainside.webnode.se
Irm

Hej Emilia! :D Tycker om din blogg jättemycket och du är så himla skön haha! :) Kan inte du ge lite tips på hur mannan ta hand om sina naglar? Mina går av och skivar sig hela tiden och det kvittar vad jag gör! Snälla skulle vara så tacksam och glad!
Kram <3

2013-05-06 / 19:17:58
Alva

Älskar dina videor tycker du ska måla alla naglar

2013-05-08 / 16:28:35

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback