Vecka 17 och 18


Har inte bloggat så mycket på senaste tiden pga att jag haft så mycket i skolan. Bloggen får ta väldigt mycket stryk pga den jävla skolan. Jag har verkligen inte tid med bloggen just nu! Men jag tänkte jag kan lägga in ett litet inlägg på massa bilder istället för väldigt mycket text. De enda jag har gjort som är något speciellt är att jag har varit på krogen. Alltså igår, på Valborg. Riktigt kul kan jag tala om att det var!
Sedan idag har jag varit på stan med Amanda, Emil och Max då vi även lunchade också. Så skööööna är dom!! Sedan kan jag ju även slänga in några bilder från i helgen då vi sov hos Amanda och hade det bara allmänt mys, vi åkte också till ett spökhus mitt i natten där det sägs att det spökar. Dock märkte inte vi något av det men.. Ah, puss på er❤



Kommentarer
Elin

Såg dig på stan i tisdags på torget kram

2013-05-01 / 22:35:07
Frida

Vart har du köpt de vita jack daniels linnet ?

2013-05-02 / 17:32:20
URL: http://nattstad.se/ffrriiddiish
Isabella

Vad hette dina ppiller du åt förut, och hur mycket kostade ppiller? orkar inte gå till nån ungdomsmottagning och fråga, snälla svaraaa!

2013-05-02 / 17:33:06
Vigor Sörman

Hej Emilia,

Jag heter Vigor Sörman och driver YouTube-nätverket Splay som samlar Sveriges största YouTube-stjärnor. Jag skulle vilja prata med dig om ett nytt stort spännande projekt. Hör av dig till mig på [email protected]

//Vigor

2013-05-03 / 11:54:24
alva

Åå så snygg design!!
Hur får du så att headern blir så stor? Mejla gärna :)

2013-05-03 / 13:56:16
URL: http://alviiish.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback