Caddy


Var somsagt på golfbanan med Philip och Sebastian igår hela dagen. Det bar faktiskt inte så tråkigt egentligen. Tyckte det var ganska kul att se alla slå och så. Kan tänka mig att det är kul om man är bra i det. Själv suger jag och kan inte få iväg bollen ens. De finns två tråkiga grejer  i golf. För det första, att man går så jävla mycket, visst de är ju as bra med man blir ju så sleten i ryggen, haha. Ni skulle sett mig och sebastian. Vi satte oss efter varje hål och klaga över våra ryggar och ben. Det sluta med att när vi hade gått hälften så gick vi in och tog en glass, hahah. Sedan den andra grejen, att man måste vara så tyst. Jag är ju en sån människa som hörs överallt och pratar hela tiden. Så där ute var jag tvungen att vara tyst helt enkelt. Kanske är därför gubbarna som är där är så jävla gubb griniga, de får inte prata och vara glada. De känns som om de är så gubb griniga, hatar den sortens gubbar. Vet att detta bara är en grej som jag fått för mig. Men jag tror verkligen de är så, haha. 
Sedan kan man ju inte påstå att jag var någon bra caddy, men jag var nog ett bra sällskap ändå skulle jag tro❤ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback