det jag gjorde igår...


Det jag gjorde igår var att jag KLPPTE TUNGAN, haha! Jag har haft ett så otroligt litet tungband så när jag stäckte ut tungan fastnade det mellan mina nedertänder och gjorde as ont verkligen! Så jag har varit sögen på att ta klippa bandet ett tag nu. Var hos doktorn när jag var liten och skulle göra detta, men jag vägrade öppna munnen för bedövningen man hade på innan tyckte jag gjorde så ont då, ingen aning om varför?
Men nu gjrorde jag det igår och jag är så nöjd nu efteråt! Sprayen gjorde inte alls så ont som jag trodde och jag kände inte ens när han klippte den.
Dock var det väldigt äckligt efter, höll på att svimma för att jag hade varit så nervös. Men allt hade gått as bra så det var en stor lättnad!
Det känns så otroligt konstigt och löst i munnen nu. Jag kan slicka mig runt tänderna normalt nu, vilket jag inte kunnat förut för att tungan inte har räckt till. Jag har en ganska liten tunga normalt, så jag kan inte ta ut den hur långt som helst nu heller, men det är en betydligt stor skillnad och det är inget som tar i och gör ont längre. Så fruktansvärt skönt!!!!
 
 
(varning för ful och äcklig bild, hahaha)
FÖRE
 
EFTER
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback