Fredagen


Igår var jag i skolan och jobba på riktigt bra! efter skolan tog jag en fika med Hanna på Waynes, riktigt mysigt och gott! Vi gick även lite på stan efter och jag fick med mig en tröja från Gina, men jag ska lämna tillbaka den, den var sådär och då känner jag att jag lika gärna kan lämna tillbaka den. 
På kvällen gick jag, Hanna, Philip och sjökan en stor promenad på skutberge. Jag tror vi gick typ 5km, måste vi gjort om inte mer. 
Jag hade i vilket fall en väldigt bra fredag. Nu ska jag börja göra mig iordning. Ska me Philip och sebbe på golf, jag ska vara caddy, för de är galet tråkigt och svårt med golf, Hahaha.  
 


Kommentarer
clara

vad är drickan brevid bullen?

2013-09-16 / 16:08:12
URL: http://claraferdigago.devote.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback