Onsdag


Tyvärr har jag fått en släng förkylning så jag är jätte snorig och har ont i huvudet, tror även jag börjar få hosta. Så det blir ingen vidare träning för mig de kommande dagarna, vill att det ska försvinna fort. Men jag måste till dansen idag för jag ska kanske byta grupp eller kanske sluta i dansen. Ni som är lite nyfikna så kanske jag ska byta till ragga, de verkar så sjukt kul och jag tror det skulle passa mig bättre nu! Dock vet jag inte vad man ska ha på sig då, haha. Varje dansstil har ju även sin egen klädstil. Så jag får rota igenom mina lådor så får vi se vad jag hittar.
Puss på er så hörs vi❤

Här får ni två små bilder från min dag, här ser ni även att jag är onyttig. Jag vet.. Men jag är i min vecka och behövde det! Jag blir så sugen och så trött och får ont i huvudet. Men när jag käkade den där så blev allt så mycket bättre, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback