Hatar livet ibland!


Vad 4 tiden imorse vaknade jag av att jag inte kunde röra huvudet, det gorde så ont i nacken. Det gjorde ont bara att jag svalde och andades. Mamma fick hjälpa mig att vända på mig och så, för det gick verkligen inte och ONT gjorde det också. Sedan vid 9 tiden åkte vi in till akuten. Mamma hade pratat med rådgivningen innan och de sa att vi skulle in för jag kunde ha hjärnhinningsflammation(stavning?).
När vi kom till akuten så kom jag in ganska fort. Jag tog då lite blodprov och sånt. Sedan kom läkaren och sa att jag hade en grov nackspärr pga spändhet, stress. Jag har haft nackspärr förr men aldrig så här ont! Så jag fick morfin tabletter som ska hjälpa nacken att slappna av.
Sen jag kom hem har jag försökt vila lite och ätit. Men det gör fortfarande så j***a ont! Mamma får hjälpa mig så fort jag ska lägga mig ner, vända mig om. Fy f*n säger jag bara. Det ska vara något hela tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback