CHRISTMAS TAG!!


Hoppas ni blir glada snuttisar♥
 
Frågorna:
 Vilken är din favoritjulfilm?
 Vilken är din favoritjulfärg?
 Gillar du att gå runt mysklädd eller vara uppklädd på jul?
 Öppnar du julklapparna på julaftons morgon eller kväll?
 Har du någonsin byggt ett pepparkakshus?
Om du skulle köpa en egen julklapp till dig själv, vad skulle de vara?
Vad ska du göra på jullovet?
Favoritjuldoft?
Favoritnagellack för julen?
Favoritsminkprodukt för julen och vintern?
 Favoritjulparfym?
 Favoritjulplagg?
. Har du några julönskningar?
Vad måste finnas på julbordet?


Kommentarer
ines

jag är med från värmland jag bor i arvika och jag tycker du så bra

2013-01-10 / 22:00:50
ines

jag är med från värmland jag bor i arvika och jag tycker du så bra

2013-01-10 / 22:01:41
URL: http://xn--jgjfyrit-h0a.jrg

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback