Åker till sommarstugan!


Nu ska jag packa min lilla cäska och bege mig mot sommarstugan. Är det fint väder, så stannar vi där inatt. Så jag vet inte om vi kommer hem idag eller imorgon.
Jag kan medela er att jag har spelat in svaren på frågestunden och har redigerat den. Försökte ladda upp den igår kväll. Men den tog alldeless för lång td och jag skulle sova, haha. Men så jag kommer ladda upp den imorgon! När jag kommer hem. För jag tror inte att videon hinner laddas ner om jag gör det ikväll heller. För vi kommer hem ganska sent..
 
Ni får ha det super och så hörs vi när jag kommer hem!♥


Kommentarer
Julia

Hej! Jag tycker du är GRYM! och kan du tipsa om min blogg i ett inlägg eller i en video blogg //Julia

2012-07-18 / 17:48:43
URL: http://juliahorselover.wordpress.com

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback