Dagens trötta, regniga outfit.


Oj så trött jag har vart idag! Har haft ont i huvudet och varit allmänt trött hela dagen. Kan bero på att jag sprang så långt igår och att det även är regn ute. Man blir ju så himla mösig när det regnar. Så imorse ville jag bara slänga på mig ett par mjukis byxor och en mjukis tröja, men när man går på gymnasiet så kan man inte det. Så jag fick ta några andra mys kläder som inte innehöll mjukisbyxor :(

Ska strax bege mig till pappa och plugga lite juridik, USCH vad jag hatar att plugga. Räcker det inte med allt plugg man har lixom?!

Dagens outfit
tröja - kappahl, väst - lager 157, leggins - lindex, väska - gekås



Kommentarer
anna!

hej jätte fin blogg!

kommenter läs och följ min blogg om du har tid!

frågestund har jag o¨ck¨å fråga och få bra svar!

kram!

2012-05-09 / 20:13:16
URL: http://annasorman.devote.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback