Jesus


Imorgon ska jag spela in den andra delen av frågestunden. Jag vet att det tagit lite tid, men jag hoppas det är okej! Så videon kommer komma upp i helgen någon gång iaf!
Säger bara hjälp, jag är sugen på allt! Jag är så otroligt gottesugen så det finns inte ord. Vet att man inte ska äta massa skit på vardagarna. Men jag kan verkligen inte hålla mig, jag är så otroligt sugen! Det finns inget stop i mig. Men jag är faktiskt i min vecka så jag får unna mig. Det måste vi tjejer få göra när vi genomlider massa annan skit. Så det är bara bra då. För det är ju när man har "det" som man blir sugen. Jag vill ha något sött hela tiden då. Jag är iaf värld detta nu, hihi❤ OCH jag ska faktiskt dansa sen så då går det bra ;)



Kommentarer
joanna-livet med Asperger symdrom

åh va godis sugen jag blev nu:D

2013-04-11 / 16:34:03
URL: http://domkallarmighannes.com
Linda

Hur ofta äter du godis och hämtmat annars då? :)

2013-04-11 / 20:42:39
Emmie

Vet hur det känns att ha "det" även fast jag är 12!!
Man blir bara sååå himla sugen på godis! :D
Älskar din blogg!

2013-04-13 / 18:11:03

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback