våga säga hej och komma fram!


Känner att jag behöver skriva lite om detta. Men det är jätte många som säger att de sett mig på stan och att ni velat komma fram och säga hej och så men att ni inte har vågat. Men snälla, kom fram! Jag är inte farlig! Visst, det kanske är lite nervöst och det tycker jag också. Men ni känner ju mig bättre än vad jag känner er. Så tekniskt sett är det ju mer nervöst för mig eftersom jag inte ens vet vilka ni är. Så kom fram om ni vill. Det är bara kul för mig och se er. Vet inte alls hur jag kommer reagera, men jag är väldigt social så det kommer nog inte vara ett så stort problem ändå, bara jag inte har jätte bråttom till något, haha. Kände att jag behövde skriva lite om detta pga att det är jätte många på senaste tiden som sett mig och sagt att de inte vågar komma fram. Så i framtiden, kom fram, PUSS♥
 
har lite kul framför kameran ossåååå...


Kommentarer
A

Guuud vad fin du är!! Jäätte vacker! Älskar din blogg :D <3

2013-04-23 / 23:05:25

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback