Gårdagens outfit.


Igår var en dag som jag hann med väldigt mycket på. Jag var inne i stan och tog en fika med Robin. Han sticker på gmu eller något så han ska iväg och "kriga". Så vet inte när jag kommer se han nästa gång. Så vi sågs igår och bara snacka lite.
Efter det åkte jag hem och då kom lotta. Hon skulle hjälpa mig med en grej på datorn. Har kappt sett den tjejen på hela sommaren. Men sånt är livet! Sedan åkte jag och tränade ett CX work pass, gillar det passet riktigt mycket faktiskt! O sen efter det åkte jag till ellinor och myste med henne. Sov även där så jag kom hem för en stund sedan. Så idag ska jag inte göra alls mycket. Har tränat och solat, och så mycket mer ska jag inte göra idag, puss♥
 
tröja - bikbok, jeans - gina tricot, väska - väskshoppen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback