Skolstart


Idag började skolan igen. Då är man inne på sista året, helt sjukt va tiden har gått fort! De är liksom 10 år sedan som jag började trean, TIO ÅR SEDAN!!! Fan helt galet ju!
Gjorde inget speciellt idag, utan det blir nog en ganska mjukstart kan jag tänka mig, så det är fett gött. Pallar inte med att allt ska gå på direkt...
Efter skolan tog jag en fika med Amanda och Emelie, sedan gick vi även lite på stan. Letar efter en ny väska och ar hittat en. Ska visa er sedan och vill se va ni tycker(blir ni förvånade? Haha). Men ni är så bra på att få hjälp ifrån❤ nu ska jag bege mig mot bussen och ska in till träningen, CX work pass väntar!



Kommentarer
Lotta

9 år blir det sa jag ju ;))

2013-08-21 / 22:55:31

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback