Söndag


Har haft en jätte bra helg. Var ute på krogen i fredags med Ellinor, hade super kul! Lite för kul ett tag och sedan blev det lite mindre kul om jag säger så, haha herregud.
Igår var jag i sommarstugan och återhämtade mig från fredagen. Sov, solade, bada och käkade. Skulle till min kompis Olivia på kvällen som har eller ska fylla 18. Så jag hade en superbra kväll där med massa goa tjejer! Tänkte visa lite bilder senare idag.
Idag har jag varit och solat lite med mamma. Var soligt och ibland målnigt, as störande så vi åkte hem istället. Så nu ska jag bara dega och sedan ikväll åka och träna. Har inte tränat på nästan en månad så det är dags att ta tag i det, fyfan jag orkar verkligen inte, men de måste göras! Hörs sen❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback