FOTO


Hej sötisar! Kul att ni stannar kvar, trots min dåliga uppdatering. Har som sagt sportlov nu och det är hur skönt som helst! Har hela lovet uppbokat, ska vara på körskolan varje vardag förutom fredag så det är något varje dag i prinsip. Sedan måste jag verkligen ta tag i alla de andra läxorna, men jag orkar verkligen. Man är väll en människa lixom?! Jag är inte en jäkla robbot som man kan byta bateri på när den slutar fungera. Asså jag orkar verkligen inte plugga, ååååååååh!!!!!!!
Nu ska jag se Maria & Mindy eller vad det heter. Det är ju så bra, PUSS♥


Kommentarer
största fan

snälla kan inte du göra en giveaway och ällllskar din blogg och videos puss och kram största fanet

2013-02-27 / 17:31:15
största fan

snälla kan inte du göra en giveaway och ällllskar din blogg och videos puss och kram största fanet

2013-02-27 / 17:32:17
största fan

kan snälla du göra en giveaway snälla

2013-02-27 / 18:09:53
Molly

Hej, jag gillar verkligen din blogg o din yt kanal, men jag skulle vilja att du försökte lägga upp några fler videos för det är så sjuukt kul att titta på de och det gör mig verkligen glad! Jag vet att du har mkt läxor och körlektioner, men du kanske bara skulle kunna svara på några frågor elr göra en "Look of today".

//Molly <3

2013-02-27 / 18:11:12
Molly

Hej, jag gillar verkligen din blogg o din yt kanal, men jag skulle vilja att du försökte lägga upp några fler videos för det är så sjuukt kul att titta på de och det gör mig verkligen glad! Jag vet att du har mkt läxor och körlektioner, men du kanske bara skulle kunna svara på några frågor elr göra en "Look of today".

//Molly <3

2013-02-27 / 18:12:41
Honey

Hej jag pumenera på ditt kanal på youtube och jag vill veta vilket program redigera du dina videos?

Älskar dig<3

2013-02-27 / 19:55:11
URL: http://Misshanibell.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback