hemma & sjuk


Nu är jag äntligen hemma efter ca en vecka nere på västkusten. Har haft jätte bra väder och nu har jag faktiskt blivit brun. Har varit väldigt skönt att komma bort från allt ett tag, de har varit behövligt men ändå jobbigt. Man känner att man missar så mycket här hemma när man är borta så länge.Blev inte att jag tog så mycket kort som jag hade trott. Hade inte riktigt tillfälle för det och var vi på en ö hade jag bar a med mobilen. De är ju inte så mycket att ta kort på egentligen, bara massa berg och måsar.
Har dock fått ett jobbigt virus som jag haft i kroppen i ca ett halvår och nu har de brutit ut jätte mycket.Har varit förkyld från och till hur länge som helst och de har aldrig riktigt brutit ut. Men nu har feber och ont i halsen. FUCK säger jag bara, orkar inte vara sjuk nu. Men jag känner att jag kanske är påväg att bli bättre. Fick massa mediciner av doktorn som ska hjälpa. Så det är ju skönt!  Nu ska jag se ett avsnitt av skärgårdsdoktorn och sen sova♥
 
Blev inte att jag tog så mycket kort som jag hade trott. Hade inte riktigt tillfälle för det och när vi var på en ö hade jag bara med mobilen. De är ju ändå inte så mycket att ta kort på egentligen, bara massa berg och måsar, haha
 
.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback