killarna åt sidan.


Rubriken talar tydligt. Jag ska lägga killarna åt sidan ett tag. Jag är så otroligt trött på dom för tillfället. Känns att jag, killar och kärlek inte går ihop just nu. Allt bara krånglar till sig. Folk påstår att mitt liv är perfekt, men det är så långt ifrån perfekt.
När jag gjorde slut med mitt ex förra sommaren sa jag "jag ska leva livet nu och inte ha en pojkvän på ett år". Det håller jag fortfarande fast vid, lite. Men under denna tiden, under hela våren har jag träffat lite olika killar och alla slutar likadant, de träffar/hittar andra tjejer och jag blir sårad. Jag är så otroligt trött på att vara den som blir "bortknuffad", men sedan vet jag ju att jag själv har varit den som har "bortknuffat" några killar också...
Men just nu så fungerar ingenting på denna fronten. Jag måste verkligen skita i dom, bara leva i nuet och bara låta allt bli som det blir. En vacker dag hittar jag min prins och det är bara att vänta tills den dagen kommer. Man kan inte skynda på något. Man ska inte bara hitta en kille som "kanske" är bra, utan när de är rätt så känner man det direkt. Så de killarna jag träffat under våren har helt enkelt inte varit rätt och de är bara att lägga det bakom sig och titta framåt. Jag känner inget jätte behov av en kille just nu, jag har det bra som jag har det. Men att ha någon där, som älskar en skulle ju inte vara helt fel heller. Allt känns så förvirrat, ingen älskar mig? ingen gillar mig? De tankarna far genom huvudet. Jag vet att man inte ska tänka så, men det är svårt. Men nu ska jag somsagt bara gå vidare och låta nuet föra mig genom livet♥
 


Kommentarer
anna

hej jag undrade att när du och ditt ex gjorde slut blev du typ ledsen asså typ deprimerad att du inte vill göra nå osv eller hur reagerade du?

jag hade gärna vela ha ett svar, jag har själv en pojkvän så jag undrade bara hur det var för dig ^^
inge illa menat eller så men det hade varit väldigt snällt om du svarade :)

2013-08-01 / 00:41:55
Anonym

Inget har funkat för mig med killar heller. Har blivit sårad av killar bråkat osv ja du fattar. Och varje dag i skolan måste jag se dom och försöka att tänka att dom inte är värda mig ändå. Det är grymt svårt. Jag ttänker också alltid så. Ingen gillar mig? Men om ingen gillade dig skulle du då i ditt fall ha tex din mamma? Lotta? Ja du fattar. Det finns säkert fler som älskar dig om du tänker efter! Plus att du har alla oss bloggläsare som stöttar dig. Det är väl inte riktigt samma sak kanske men ändå<3 hoppas det blir bättre! Krammmm love yaa

2013-08-01 / 09:07:59
Greta

Killarna är idioter! Dem går miste om en sjuukt snygg tjej. Du har värsta drömutseendet hörru, ge mig! Upp med huvudet och le. Du är sjukt fin. Lev livet och bara va glad. Du kommer hitta en fin kille, tro mig! Puss

2013-08-01 / 18:58:16
URL: http://gretamatukonyte.myshowroom.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback