Kusten


Nu har jag packat ihop mina saker och sticker till västkusten. Ska bli väldigt skönt att komma bort en stund och bara leva och bli brun. Har även tänkt att jag ska gå ut och springa varje morgon! Får se om de kommer hålla i sig;)
Jag vet inte hur det kommer bli med uppdateringen här på bloggen medans jag är borta. Vet inte om internetet fungerar och så, men ska försöka blogga minst en gång per dag, dock kanske de inte fungerar som sagt. Men när jag kommer hem igen så får ni se bilder som jag tagit med systemkameran. Även kanske blir en HAUL också, de vet man aldrig.
Men under tiden jag är borta får ni ha det supergrymt i de varma sommarvädret så hörs vi när vi hörs. Puss på er mina godingar♥
 


Kommentarer
jossan

bor på västkusten, vart är det du ska ?? =) ha en bra resa!
Kram

2013-07-19 / 10:33:51
Sanna

Vart ska du? Är det samma ställe som förra året? Isf är jag också där och hoppas på att få se dig på bryggan hihi:-)

2013-07-19 / 12:58:55
Anonym

Kom igen nu!!!
Du klarar av att springa varje dag!! :)
Bara kämpa kämpa kämpa!! Jag vet att du klarar det!!

2013-07-19 / 16:57:37

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback