ny plånka


När jag skrev inlägget om Marc Jacobs väskan här om dagen gick jag in på blocket och kolla lite vad de väskorna kostar där. Då hittade jag en Marc Jacobs plånbok som jag köpte nästan direkt. Den tjejen som hade den hade fått den i pressent så den var helt ny och oanvänd. Jag fick med kartongen, den lilla påsen som den låg i, ett pappar om den och även KVITTOT! Hur bra är inte det? Och gissa vad jag fick ge för den... 500kr! Den kostar som ny ca 1600kr och hon hade lagt ut ett bud på 750 först men sedan sänkt den till 500. Jag är jätte glad verkligen! Dock är det inte äkta skinn vilket är lite synd, men ändå. Det är ett riktigt fynd för en riktig Marc by Marc Jacobs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback