Hela veckan


Ja hörreni. Det var ett tag sen vi hördes av nu! Det har hänt lite sen vi hördes sist. I måndags gjorde jag om teorin för körkortet och jag klarade det. Trodde verkligen inte jag skulle klara det igen. Sedan på onsdagen hade jag den förbannade uppkörningne och jag klarade det! Vilken lycka säger jag bara! Jag är så fruktansvärt glad och jag är stolt över mig själv att jag äntligen kunnat tagit det.
 
Sedan igår var jag ute på krogen med massa klasskompisar. Var en riktigt rolig och lyckad kväll måste jag säga! Träffade massa kompisar där också så det var riktigt kul faktiskt!!
 
 


Kommentarer
Anonym

grattis :)

2013-10-19 / 20:41:32
Michaela

Så du har tagit körkort nu? GRATTIS :D vad kul!

2013-10-19 / 23:35:13
URL: http://michaelaantonsson.blogg.se
Emma

Grattis till körkortet!
Jag har nu följt dig här på bloggen, på youtube och på instagram i ungefär ett halvår. Och du verkar vara en sådan himla fin och omtänksam person! Du är alltid så go och gla, och har alltid fina och inspirerande inlägg och videos! Ser alltid fram emot att klicka mig in på din youtubekanal och blogg för att se om något nytt har kommit upp! Kram

2013-10-23 / 16:00:39
URL: http://photoalbums.blogg.se
Anonym

Blogga mer snälla!<333

2013-10-24 / 11:38:18

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback