helg = onyttigt


Nu är helgen slut. Haft en jätte bra helg som jag spenderat på bästa sätt. Sena kvällar, inga måsten och varit me philip och sjöka. Det är bla därför jag inte loggat, har inte orkat.
Man behöver inte känna känslan att man har söndagsångest längre. För veckan går så inihelvete fort så det är snart fredag igen. Kommer ihåg i måndags. Jag tänkte seriöst skolka för jag var så trött. Men de gjorde jag inte och med ett viffs så var det fredag! Så nu ska jag inte ha en ledsen min.
Har även varit onyttig eftersom det varit helg och de har jag firat på bästa sätt, med ben and jerry´s, FYFAN VILKEN GOD GLASS!!! Sedan ska jag inte vara onyttig nästa helg. Men de tänkte jag berätta mer om i morgon när jag ska börja med en grej. Puss och kram på er och hoppas ni haft en bra helg♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback