höstbrons


Målat naglarna i en fin höstboronsig färg. Jag skickade ut en fråga på min snapchat till mina komisar och frågade om jag skulle måla rosa på naglarna eller i denna bronsiga bruna färgen. Nästan alla sa rosa, men eftersom jag är lite speciell av mig så tar jag alltid det som folk säger minst av. Det är som när jag frågar mamma "vilken tröja ska jag ha", då svarar hon "den vänstra", då tar jag alltid istället den högra, haha. Så jag tog i vilket fall den buna färgen och det är jag glad för. Det kommer lätt ta ett år till innan jag använder denna färgen igen. Det är en riktig höst färg och det känns fel att ha på detta lacket på våren, vet inte varför. Jag vill ha de färgerna om hör till årstiderna bara. Puss♥
 


Kommentarer
Anonym

Hej,jag tänkte börja använda en hår inpackning så jag har några frågor
1 ska man ha i balsam först och sen hår inpackningen eller ska man använda hår inpackningen istället för balsam eller hur gör man?
Hoppas du svara på det här så fort du kan :)

2013-10-15 / 15:14:22
Sanna

har kommer några fler frågor om hår inpackning ska man ha det i hela håret (topparna,hårbotten) eller bara topparna eller typ nedanför örona och ner eller :)

2013-10-15 / 15:23:00

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback