nytt te


Tänkte visa er ett väldigt lockande och fint te. Detta te köpte jag faktiskt häromdagen, det är ett nytt te som kommit ut i butikerna. Det kom två andra nya teen samtidigt med detta. Visst ser det riktigt smarrigt ut! Jag har faktiskt börjat få lite dille på te. Egentligen så tycket jag inte om te, inte alls. Men jag tycker de verkar så otroligt mysigt med en fin te kopp i handen, när de regnar ute och man ligger inne och har en filt runt sig, det finns ju typ inget mysigare. Men tyvärr då så tycker jag inte att det är så speciellt gott. Det smakar ju lite som blomvatten, haha, men de gör de ju faktiskt! Inte för att jag precis har klunkat i mig blomvatten då men, man känner det på lukten. Nu vet jag att jag är väldigt invecklad här men jag tror ni förstår lite vad jag menar, haha.

Vissa teen måste jag säga är väldigt goda, eller ”väldigt” var väll att ta i lite. De går att dricka och så att det inte kväljer en när man sväljer det. Så då hittade jag i vilket fall detta teet, som ser så galet gott ut. Men, finns bara en nackdel. Det smakar ju fan ingenting, det är ju inte ens gott! Usch så besviken jag är. Här har man gått och fantiserat om en hur god smak som helst och så smakar det ingenting. Fantasin smakar godare än verkligheten kan jag säga. Om man har i lite socker så kanske det smakar mer, men eftersom jag är nyttig så struntar jag i det. Så jag får sitta och sörpla i mig varmt luktande karamell vatten. Naae så besviken jag är!!! vi hörs mina pluttisar❤

 
 


Kommentarer
Karro :)

Om du åker till stockholm, testa plommon och kanel som finns på NKs teavdelning :D det är helt underbart gott :D kram

2013-10-11 / 15:14:26
Julia Densborn

Du kan ju alltid ha stevia i :) Eller honung

2013-10-30 / 20:02:09
URL: http://nattstad.se/baradinjulia

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback