plugg


Igår var jag och prov tränade med Philip och Sjökan på sats. Har tänkt att byta gym, hade då tänkt att byta dit. Men jag säger bara såhär. Vilken tur jag han testa där en gång inna  jag köpte något kort där. Visst, de var jätte fint och fräscht! Men jag gillade det ändå inte. Man såg alla människor så mycket där och det var för öppet. Jag gillar inte att gymma när alla ser på mig. Jag vill gärna va ifred och svettas och göra fula miner. Så jag ska vara kvar på samma gym för jag trivs faktiskt där nu! Så jag vill inte byta längre.
 
Efter träningen åkte vi till skolan och plugga lite matte. Det var väääldigt lite matte så att säga, haha. Vi åt och snackade istället för att jobba. Men de var mycket roligare kan jag säga. Men de gjorde inte så mycket, vi var ju där på egentid liksom så det gjorde inte så mycket att man flippade ut lite, haha.
 
Nu ska jag och min träningsverk gå lite skilda vägar snart hoppas jag. Ska åka och dansa snart och då hoppas jag att jag kan röra bort min verk! Kramiiiis♥
 


Kommentarer
:)

Hej, är du mest med killkompisar? Jag har precis börjat i en klass där jag inte riktigt trivs med alla tjejerna. Vet inte om jag skulle kunna vara med killarna, kanske. Hur är det för dig? :)

2013-10-09 / 19:35:11
Anonym

Vilket gym tränar du på?

2013-10-16 / 15:06:35

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback