1001extensions


Jag har bersällt hår från 1001extensions.se. De har 100% mänskligt hår – Remy hair.
Många tycker jag har långt hår, men vem vill inte ha längre? Jag beställde rakt hår, 56cm, clip-on extensions. Jag har själv lite lockigt hår. Men jag kände att rakt kan man göra mer med. Och eftersom det är riktigt hår kan man göra mer med det än om det är plasthår. Detta håret kan man locka, platta och jag tror även man kan färga det om man skulle vilja! Så jag kände i vilket fall att rakt var bätte än vågit för mig.
Jag tog färgen "guldbrun" eftersom jag har väldigt mörkt underhår. Jag har väldigt uppklippt, vilket är bra när man sätter i extansions. Man får inte själva kanten på sitt egna hår när man har i  löshåret. Jag sätter även i en klämma i håret så mitt ljusare överhår inte blir en sån kontrast på själva förlängningen.
 
Jag är jätte nöjd med detta håret! Det känns att det är riktigt hår och väldigt bra hår. Man fick väldigt mycket hår också. Man fick en länga med 4st clips på, sedan fick man två längor med 3clips, två längor med 2clips och sedan fick man även 2 längor med 1clips på. Så det blev väldigt mycket hår för att kunna se bra och naturligt ut!
Färgen var jag lite besviken över när jag fick hem det först. Det var mycket mörkare än på hemsidan. Men när jag satte i det i håret blev det mycket bättre! Visst, det är lite mörkare, men det är samma färg på mitt själva underhår. Man ser ju den mörkare färgen mer nu eftersom det är längre. Men jag är väldigt nöjd! 
 
Allt hår kostade 509kr, och det är faktiskt inte mycket om man tänkter på vad mycket hår man fick. Sedan kommer man ju ha detta väldigt länge! Som mig, jag kommer inte använda detta varje dag och hela tiden. Utan på speciella grejer och när jag vill känna mig extra fin. Så mitt kommer inte slitas så mycket heller. Jag kan räkna med att kunna ha detta håret i ett fint skick i över 1 år i vilket fall. Man får se till att vårda det och ta hand om det som det vore ditt egna hår du hade på huvudet.

Det tog ca 7 dagar innan jag fick hem det efter att jag hade beställt. Så det gick väldigt fort!

Vad tycker ni? Blev det bra?


Kommentarer
Emma

ärligt talat, Ditt hår är super fint som det är och den där hårförlängningen får hela ditt hår att se fejk ut...

2013-09-30 / 16:32:11
Jasmine

DItt hår är tjockt och långt, alltså superfint!
Tycker inte du ska ha löshår, eftersom man ser vilket som är ditt och vilket som är fejk.

2013-09-30 / 18:43:43
URL: http://nattstad.se/stylebyjasmine
Anonym

Super fiiiint!!!

2013-09-30 / 19:12:04
Elin

Det var jätte snyggt!

2013-10-01 / 07:27:27
URL: http://Elinwallman.blogg.se
emmma.

jag tyckte iallafall det blev skitsnyggt!

2013-10-03 / 09:13:56
juliaa

det var skit snyggt, men du hade kanske passat bättre i att ha 2 paket me löshår för man ser att du har löshår ganska tydligt. Bara ett tips så du vet inga illa menat :)

2013-11-06 / 20:44:56
wilma

sååå snyggt hur mycket kostade dem

'<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33

2013-12-08 / 15:49:00
URL: http://djurhlsare.blogg.se
Jennifer

Det vart jätte snyggt vill ha lika fint hår som dig!!!

2014-01-01 / 23:50:51

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback