helgen


Denna helgen har jag knappt suttit vid daton någonting. Jag har haft en väldigt bra och lång helg som har varit helt fullbokad.
I lördags var jag hos farmor där hennes tant kussiner kom. Vi käkade den "årliga" nävergröt med fläsk måltiden. Tror det är en väldigt värmländsk måltid som man åt förr i tiden. Den är faktiskt ganska god! Eller ja, sådär i vilket fall, det går att äta liksom ;) haha.
Sedan på kvällen var jag bjuden på 18 års middag hos Fanny. Hon har äntligen fyllt 18år, min lila pingla! Grattis till dig igen♥ Så det var en riktigt trevlig kväll med andra ord!
Idag har jag varit med Philip nästan hela dagen. Vi var på ikea, vi har städat hans rum och rensat som fan. Är jag inte världens snällaste kompis liksom?! Ställer upp att städa och damsuga en annans rum när jag egentligen behöver städa mitt egna, haha. Nej men de var han värld! Han ställer upp för mig jämt så de var klart at jag hjälpte honom liksom! Sedan gick vi en lång promenad med Sebbe, inte blivit någon vidare träning denna helgen så det var bra med en lång promenad istället.
Nu ska jag ta nya tag till en ny vecka. Ska lägga mig i sängen och göra körkortsprov, kul, verkligen kul.....
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback