miley, vad blir det...?


Jag tycker det är så tragiskt. Vad har det blivit av Miley Cyrus? Hon som har varit den sjukt snygga tjejen man sett upp till. Hon är ju inte samma männiksa längre. Jag tycker att det är så tragiskt. Visst, hon vill inte bli förknippad med Hannah, det kan jag förstå. Men det kommer inte förändras hur hon än gör. Bara för att hon klipper av sig håret, klär av sig naken så kommer inte det förändra något. Man tycker ju bara att hon har blivit sjukt knäpp! Vill hon ha uppmärksamhet liksom? Jag själv har dock aldrig förknippat henne med Hannah, jag har förknippat henne med själva henne, inget annat. Som i LOL filmen. Jag tänker henne som Miley, inte som Lola och absolut inte som Hannah.
Jag säger inte att det är dåligt med förändringar, dock är jag väldigt emot dom, de brukar oftast inte bli bra och då tycker jag att det kunde ha varit bättre som innan.
Men jag måste säga att hennes musik är fortfarande bra! Denna nya "porr" videon är ju helt vrickad, men den är ändå lite cool och säregen. Älskar låten så mycket!!!
 


Kommentarer
anna litborn

kolla den här bilden så förstår du nog :)
https://pbs.twimg.com/media/BT56NgTCYAAbiDG.jpg:large

2013-09-12 / 21:48:23
Lisa

Du vet väll att hon tar dråger? Iallafall väldigt inte bra om man säger så!!!:(

2013-09-14 / 08:31:02
Frida

Tycker de är fan synd. Varför ska hon klä av sig?! De blir ju inte direkt en bättre musikvideo då hon klär av sig! De blir typ en porr video!

2013-09-15 / 21:42:42
URL: http://fridamariastenlun.devote.se
Jasmine

Jag tycker hon är as ball x)

2013-09-16 / 15:42:38
URL: http://nattstad.se/stylebyjasmine
Olivia

alltså, jag måste hålla med lite! Vad hände liksom? Och VMA uppträdandet var bara så.... skumt. Visst att hon vill växa upp och visa en annan sida är hannah montana tjejen, men det finns väl tusen sätt att göra det på än att spåra ur som hon har gjort. Antingen så har alla missuppfattat henne och hon har hittat sig själv och sin riktiga stil... men jag vet inte, det känns fake på något sätt.

2013-09-30 / 18:46:50
URL: http://olivialey.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback