Mina dagar


I torsdags var jag faktiskt ledig från skolan. Vi kommer ha så på vissa torsdagar att man kommer vara ledig, så otroligt skönt! Så jag gjorde inget speciellt riktigt, tog det lugnt, käkade mat hos farmor och så försökte jag bli frisk.
Men en liten speciell grej jag gjorde som man inte gör varje dag var att jag åkte till Amanda och fick en hudvårds rådgivning av min kompis Ebba. Hon jobbar för Mary Kay så hon ville "lära" sig på oss. Det var riktigt kul och mysigt faktiskt! Så det var vad jag gjorde jag i torsdags.
Igår så var jag i skolan och gjorde ingenting, haha. Hade typ inga lektioner så. Sen efter skolan åkte jag och handla med pappa och farmor, lite fredagsmys. Jag har fått sån dille på kakor man doppar i mjölk. Så deg fick bli det, kladdkaka vanilj, as gott! (Jag har en ren helg för att bli frisk och även för jag går på penicillin, sedan går man upp så jävla mycket i vikt när man man super!) Sen på kvällen fick jag iaf tråkigt och stack till Ellinor. Har saknat henne enormt! Var så längesen nu. Vi hörs mina pluttisar❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback