Spel och myskväll


Igår var jag i Filipstad på oxhelga. Fick med ni lite hem som jag tänker spara till en haulvideo lite längre fram, för jag vet att jag kommer köpa mer saker.
På kvällen kom min efterlängtade syster hem som jag inte sett på typ 7 månader eller något. Så hon kom hit och överraskade oss med, så kul!
Sen mitt i natten, vid 1 nån gång tog jag bussen in till stan för att träffa Philip. Har saknat honom jätte mycket för att han har varit borta på en tävling ett tag. Det hade inte gått så bra för dom så han var lite depp. Men det var riktigt kul att träffa honom och få prata av sig lite! ❤ Nu ska jag till stugan och när jag kommer hem ska jag ladda upp en ny video.



Kommentarer
Sara

Hej kan du länka min blogg?

2013-09-08 / 16:19:02
URL: http://Www.saaraslife.blogg.se
Anonym

Är Philip din pojkvän? :) gillar din blogg!!!

2013-09-08 / 21:00:17
Anonym

är du och philip tillsammans?
Äslskar dina videos förrästen och älskar att läsa din blogg <3 Kan kolla på dina videos hur mycket som helst för blir så lugn av din röst! :P <3

2013-09-15 / 16:09:43

Kommentera inlägget här

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback